Heeft u een klacht?

Klachtenprocedure

Bij Clinix staat de kwaliteit van zorg centraal en streven we naar een omgeving waarin open communicatie en continue verbetering worden aangemoedigd. We begrijpen dat ondanks onze inspanningen om zorgvuldig te werken, fouten of vergissingen soms onvermijdelijk zijn. Daarom is uw feedback van onschatbare waarde voor ons.

Als u niet tevreden bent over de zorg die u heeft ontvangen, of als u suggesties heeft voor verbetering, horen wij dit graag van u. Uw klacht wordt door ons gezien als een signaal voor verbetering en helpt ons om onze diensten te blijven verbeteren. Voor een uitgebreide uitleg over de behandeling van klachten verwijzen wij u naar onze folder klachtenbehandeling (pdf).

Waar kan ik een klacht indienen?

Als u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met onze onafhankelijke klachtenfunctionaris in het Zaans Medisch Centrum, mevrouw N. Abachri. Zij is te bereiken via telefoonnummer: (075) 650 2460, e-mail [email protected], of u kunt dit formulier invullen.

Tips of suggesties?

Voor het geven van tips of suggesties kunt u gebruikmaken van dit formulier.(link)

Uw feedback en inzet is van onschatbare waarde en helpt ons om onze zorg continu te verbeteren. Dank u wel voor uw medewerking.

Heeft u een compliment?

Wilt u een compliment geven over de zorg die u heeft ontvangen? Vul dan het contactformulier in, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat uw compliment bij de juiste afdeling of persoon terechtkomt. Alvast dank voor de genomen moeite en het delen van uw compliment.

Om op de hoogte te blijven van onze aanbieding acties, schrijf jezelf in via email